د پایلو پر بنسټ او د محصل محوره زده کړه ییزو میتودونو لس ورځنی ورکشاپ پیل شو

zabu_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۳ - ۱۱:۴۹
as

میرویس خان نیکه زابل د لوړو مؤسسې کې د پایلو پر بنسټ او د محصل محوره زده کړه ییزو میتودونو (Outcome Based Education & Student Centered Learning) لس ورځنی ورکشاپ نن ورځ پنجشنبه ۱۶ تنو کادري استادانو ته چې د ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ هـ ش نیټه سره برابره ده، پیل شو.

یاد لس ورځنی ورکشاپ د قرآن عظیم الشان د مبارکو آیتونو په تلاوت کولو باندي شروع او وروسته د یادي مؤسسې د علمي او محصلانو چارو مرستیال نوماند پوهنیار بهاؤالحق عزام پیلیزه وینا وکړه چې په پیل کې یې ټرینرانو/روزنکو ته ښه راغلاست ووایه او د پایلو پر بنسټ او د محصل محوره زده کړه ییزو میتودونو پر اهمیت او په تحصیلي بنسټونو کې د هغوي پر تطبیق باندي ګډونوالو ته وینا واوروله؛ سره له دي یې د ګډونوالو څخه د فعاله ګډون غوښتنه وکړله تر څو د همدي ورکشاپ د دایر کیدلو پر اساس د عنعنوي زده کړه ییزو روشونو ځاي په راتلونکې کې د فعالي زده کړي میتودونه ونیسي او د مارکیټ د غوښتنو مطابق ټولنې ته مسلکي او په کار پوه اشخاص وړاندي شي.

له وینا وروسته د ماسټر ټرینر پوهنیار محمد شریف حسن زوي له لوري ورکشاپ د یادي مؤسسې د مسلکي پرمختیايي مرکز په کنفرانس خونه کې لومړي ورځ پیل شوه چې د ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ هـ ش نیټې پورې به دوام ولري.

تازه خبرونه

دوشنبه ۱۴۰۴/۹/۲۴ - ۱۴:۱
Background image

استادانو ته د څېړنېزو اخلاقو تر عنوان لاندې یو علمي سمینار وړاندې شو.


نن ورځ د ميرويس خان نيکه پوهنتون د څېړنو او علمي مجلې آمريت له لوري، د استادانو د علمي ظرفيت لوړولو په موخه، د څېړنېزو اخلاقو تر سرليک لاندې يو علمي او روزنيز سمينار وړاندې شو.
لومړی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۴/۹/۲۰ - ۱۲:۳
Background image

د شرعیاتو پوهنځی د استادانو بېلابېلي مقالې په یو معتبره علمي مجله کې نشر شوې.

د شرعیاتو پوهنځی د استادانو بېلابېلي مقالې په یو معتبره علمي مجله کې نشر شوې.
د میرویس خان نیکه پوهنتون د شرعیاتو پوهنځي د اوه (۷) تنه استادانو علمي او تحقیقي مقالې د ننګرهار پوهنتون. . .

یکشنبه ۱۴۰۴/۹/۱۶ - ۱۳:۲۲
Background image

د ازموینو عمومي کمیټې غړو د خزاني سمستر ازموینو له صحنو څخه لیدنه ترسره کړه.

د ازموینو عمومي کمیټې غړو د خزاني سمستر ازموینو له صحنو څخه لیدنه ترسره کړه.

نن   یک شنبه  چې د  ۱۴۰۴/۰۹/۱۶ نیټې سره برابره ده، د ازموینو د شفافیت، د نظم ساتلو او د محصلینو د علمي. . .

BACK TO NEWS